Wednesday, February 15, 2012

'निदाएँ जगदम्बा' बारे नारायण ढकाल


'निदाएँ जगदम्बा' कथाका बारेमा नारायण ढकालको प्रतिक्रिया ।

कहिले काँही मैले लेख्नु पर्ने रचना अर्कैले लेखिसकेको हुन्छ । कथाकार मित्र नयनराज पाण्डेले त्यस्तै गरे यो कथामा । कथा पढिसकेपछि मलाई लाग्यो—‘म किन ढिला भएँ ? जुन भावभूमिमा नयनले एउटा शक्तिशाली संरचना बनाए,त्यो मेरो पनि त हो ।’
मैले यो कुरा धेरै मित्रहरुलाई पनि भनेँ । नयन पहिला भए । अझ मैले यही कथा लेखेको भए यति प्रभावकारी हुने पनि थिएन । कथाद्वारा समयलाई यसरी तिक्ष्णरुपमा व्यक्ति गर्नसक्ने शिल्प ममा छैन । राजनीतिक कथाहरु म पनि लेख्छु । तर म यसरी सरल,सहज र चुस्त व्यंगात्मक भंगिमा निर्माण गरेर आफ्ना कुराहरु भन्न असमर्थ छु ।
प्रतिगमन र त्यसको सिंगो साँस्कृतिक धरातलको शवपरीक्षा गरेको छ यो कथाले । त्यसो त नयन मेरो जमानाको कथाको एउटा होनहार चरित्रनायक नै हुन् । उनका अन्य धेरै कथाहरु श्रेष्ठतम् कोटीका छन् । तर म अहिलेसम्म यही कथाले बढी रन्थनिएको छु । यो कथा पढेपछि मलाई चेखोबको ‘छेपारो’ को स्मरण हुन्छ । फरक समयमा, फरक किसिमले पनि त्यस्तो उचाइ छुन सकिनेरहेछ ।

(शब्द-संयोजन,२०६२ साउनमा प्रकाशित)

No comments:

Post a Comment